- Опис
-
«Мерчандайзинг» - друга з трьох книг, що складають «Курс управління асортиментом в роздрібі».
Мерчандайзинг - система заходів, що проводяться в мікросвіті магазину і спрямованих на те, щоб покупцям було зручно, приємно і вигідно здійснювати покупку. Автори докладно розглядають трирівневу систему мерчандайзингу: зовнішній вигляд магазину, організацію внутрішнього простору торгового залу і викладку товару на полицях. В якості конкретного практичного матеріалу наводяться рекомендації для магазинів продуктів, побутової техніки, одягу, товарів для дому та книгарень. Текстовий матеріал супроводжується великою кількістю ілюстрацій. Доданий CD містить фотографії зразків правильної викладки товару з коментарями авторів, а також важливі для роздрібної компанії нормативні документи, необхідні при організації процесу торгівлі.
Для мерчандайзерів, а також власників і керівників магазинів і співробітників будь-якого рівня, що відповідають за управління асортиментом.
- Відгуки
-
Рекомендації по користуванню пошуком (читати)