- Опис
-
Мета цієї книги - узагальнити накопичений автором практичний досвід у сфері інтернет-розсилок. Перед вами - свого роду міні-енциклопедія, яка стане в нагоді всім, кому важливий контакт з масою зацікавлених людей за допомогою розсилок: і новачкам, які ще толком не знають, що це таке, і досвідченим користувачам, які вже освоїли всі основні прийоми роботи з розсилками .
Ця книга напевно буде потрібна людям найрізноманітніших сфер діяльності. Вона точно знадобиться тим, хто займається бізнесом в Інтернеті. Фахівці, що активно використовують корпоративний сайт своєї компанії для просування товарів і послуг, дізнаються про дієві інструменти управління інтернет-аудиторією. І, безумовно, ця книга буде корисна абсолютно всім, хто хоче донести свої думки та ідеї до інших людей - адже за допомогою розсилок це зробити найпростіше.
Для широкого кола читачів.
- Відгуки
-
Рекомендації по користуванню пошуком (читати)